Miért pont a Kérastase Soleil Bain Apres-Soleil Shampoo 250 ml?

A napnak kitett haj, különösen a nyári hónapokban, nagyon igénybe van véve. A nap kiszárítja a hajat, a klór és a tengervíz a hajszín fakulását okozza, és a haj így elveszíti természetes fényét és lágyságát. A Kérastase Soleil Bain Apres-Soleil hajfürdő a nap által kitett hajra készült. Kíméletesen eltávolítja a klór-, só- és homokmaradványokat, és így megakadályozza a haj kiszáradását.

A samponnak átlátszó gélszerű állaga van, amely hatékonyan megtisztítja a fejbőrt és a hajhosszt, és intenzív hűtési és hidratáló hatást fejt ki a fejbőrre. A haj hidratált, ragyogóan fényes és bársonyosan puha lesz. A sampon illata hosszú ideig tartó jázmin és tubarózsa illatot kölcsönöz a hajnak.

Kókuszvíz: behatol a hajszál mélyébe, amelyet intenzíven hidratál.

E-vitamin: segít rögzíteni a hajban a nedvességét, kiküszöböli a hajvégek törését és védi a hajat a külső sérülésektől.

UV szűrő: elnyeli az ultraibolya sugárzást és minimalizálja annak hatását a hajszálra.

Egyedi tulajdonságok:

  • 40%-kal hidratáltabb hajat biztosít,
  • eltávolítja a klór, só és homokmaradványokat a hajból,
  • lágyságát nyújt a hajnak,
  • hűsítő hatást fejt ki a fejbőrre,
  • védi a hajat az UV sugaraktól,
  • kiküszöböli a hajvégek töredezését.

Ajánljuk figyelmébe

Használata:

A sampont vigye fel vizes hajra, érme nagyságú mennyiségben, és óvatosan habosítsa fel. Szánjon időt a fejbőr ujjaival történő masszírozására, hogy biztosítsa a jobb mikrocirkulációt, és eltávolítja a hajban ragadt homok- és sórészecskéket. Ezután alaposan öblítse ki a hajból.

TIPP:

Mossa meg haját a hajfürdővel kétszer. A második mosás során koncentráljon a hajhosszra, és kíméletes mozdulatokkal mossa azt, mivel ezek gyakran szárazak a só és klór hatása miatt. Ezután folytassa a Masque Apres-Soleil maszk használatával, amely mélyen regenerálja a hajat és intenzív hidratációt biztosít.
A Kérastase márka 1964 óta a fejbőrre és a hajra kivételes hatást gyakorló termékek kifejlesztésével építi sikerét. Exkluzív termékeket és szalonkezeléseket hoz a piacra az ügyfelek igényeihez igazodva, tudományos ismeretekre, szakértelemre és annak intuitív megértésére alapozva, hogy mit várnak el az emberek a hajápolással kapcsolatban. A Kérastase márka jelenleg több mint 60 országban van jelen, és mintegy 150 000 fodrászból álló közösség támogatja. A «care first» filozófia vezérli, amely túlmutat a termékfejlesztésen: a legnagyobb hangsúlyt minden hajtípus ápolására helyezi, de az egyes fogyasztókra és a világra is, amelyben élünk.
Bővebben a márkáról